Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
En man trycker på en symbol med en grön gubbe

Vi vill alltid bli bättre – dina synpunkter är viktiga

nyheter

Varje år genomför SKI (Svenskt Kvalitetsindex) en undersökning bland kunder i en mängd olika branscher, bland annat för bank och finans. Även detta år kommer vi att delta i undersökningen och urvalet av kunder som får möjligheten att tycka till om våra produkter och tjänster är slumpmässigt. Undersökningen pågår under oktober och november.

Hur fungerar undersökningen?

Frågorna kommer i första hand skickas ut via mejl. Dessa utskick kan i vissa fall komma att kompletteras eller ersättas med intervjuer via telefon. Det är frivilligt att delta och alla svar är anonyma. Resultatet av undersökningen publiceras 5 december på SKI:s hemsida.

Vi hoppas du har möjlighet att delta i kundundersökningen och besvara frågorna.

Dina synpunkter är viktiga

Vi strävar alltid efter att bli bättre. Därför behöver vi vara lyhörda och ha stort fokus på vad du som kund tycker. Dina synpunkter och tankar är viktiga för oss, och är en viktig del av vårt förbättringsarbete.

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn