När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.
Hjälpsektion
Vi får silvermedalj i kundnöjdhet!
nyheter
Den årliga kundnöjdhetsundersökningen från SKI (Svenskt Kvalitetsindex) är nu presenterad. Vi på Lån & Spar Bank är tacksamma och stolta över ett högt betyg från våra kunder.
Vad innebär undersökningen?
SKI har mätt kundnöjdhet i Sverige sedan 1989 och varje år mäter och analyserar dem kundernas nöjdhet och lojalitet till bankerna. Undersökningen mäter bland annat produktkvalitet, förväntningar och servicekvalitet inom privatlån.
Kundnöjdheten mäts alltid på en skala mellan 0 och 100. Branscher och företag som får betyg under 60 i kundnöjdhet har stora svårigheter att motivera sina kunder att stanna kvar. Medan betyg över 75 pekar på en stark relation mellan företag och kund.
Vi tackar våra kunder för förtroendet
Vi vill tacka för att ni tyckt till och har förtroende för oss. Nöjda kunder är viktigt i vårt arbete och vi är stolta över att kunna bidra till att hjälpa människor få en bättre privatekonomi. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och vårt arbete fortsätter nu för att bli en ännu bättre bank.