När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.
Hjälpsektion
Vi får en andraplats i kundnöjdhet!
nyheter
Den årliga kundnöjdhetsundersökningen från SKI (Svenskt Kvalitetsindex) är nu presenterad. Ränteförändringar, inflation och ekonomisk osäkerhet gör att branschen i stort backar. Vi på Lån & Spar Bank är därför lite extra stolta och tacksamma över att vi även detta år får en fin andraplats i undersökningen.
Hur mäts kundnöjdheten?
Undersökningen, som genomförs av SKI, mäter och analyserar kundernas nöjdhet och lojalitet till bankerna. Frågorna i undersökningen rör bland annat kundernas förväntningar på företaget, produktkvalitet, prisvärdhet och servicekvalitet inom privatlån.
Den totala kundnöjdheten mäts på en skala mellan 0 och 100. Branscher och företag som får betyg under 60 i kundnöjdhet har stora svårigheter att motivera sina kunder att stanna kvar. Ett betyg över 75 pekar och indikerar däremot på en stark relation mellan företag och kund.
Vi tackar för förtroendet
Vi vill tacka våra kunder för att ni tagit er tid att tycka till och fortsatt har förtroende för oss. Nöjda kunder är viktigt och vi strävar hela tiden efter att utvecklas för att bli en ännu bättre bank. Vår ambition är att kunna bidra till att hjälpa människor till en bättre privatekonomi.