Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Kvinna som sitter med mobilen och sitt kreditkort

Samarbete med Betalo upphör

nyheter

Den 1 april 2024 upphör samarbetet mellan Betalo och Lån & Spar Bank. För dig som använder Betalo för att betala räkningar eller överföra pengar med ditt Lån & Spar Bank Mastercard kommer serviceavgiften att återgå till det ordinarie priset på 2,9 % av det belopp du betalar eller överför när du använder tjänsten. Den gällande avgiften nu är 1 %.

Hur påverkas du som använder Betalo?

Du kan fortsätta använda Betalo trots förändringarna, och fram till dess att samarbetet avslutas är det nuvarande serviceavgift om 1 % som gäller. För mer information om aktuella avgifter samt hur Betalos tjänst fungerar hänvisar vi dig till Betalos hemsida.

Betalo har även gjort ett separat mejlutskick till berörda kunder med information om kommande avslut av samarbete. 

Frågor?

Har du frågor som rör Betalos tjänst eller avslut av samarbete? Då går det bra att kontakta Betalo på deras mejladress support@betalo.se

Om du har frågor om vårt kreditkort är du välkommen att kontakta oss på telefon 040- 205 600, eller skicka ett meddelande till info@lsb.se 

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn