När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.
Hjälpsektion
Högt betyg i SKI:s kundnöjdhetsundersökning
nyheter
Den årliga kundnöjdhetsundersökningen från SKI (Svenskt Kvalitetsindex) är publicerad och vi på Lån & Spar Bank är stolta och tacksamma över ett högt betyg från våra kunder.
Vad innebär undersökningen?
Undersökningen som görs av SKI mäter och analyserar kundernas nöjdhet och lojalitet till bankerna. Frågorna i undersökningen omfattar bland annat förväntningar, produktkvalitet, prisvärdhet och servicekvalitet inom privatlån. Kundnöjdhetsbetyget kan enligt SKI tolkas så här: ” SKI kundnöjdhet mäts på en skala mellan 0 och 100. Generellt sett har branscher och företag som får betyg under 60 i kundnöjdhet stora svårigheter att motivera sina kunder att stanna kvar hos sig, medan betyg över 75 pekar på en stark relation mellan företag och kund."
Nöjda privatlånekunder
Vi vill tacka våra kunder för att ni tyckt till och har förtroende för oss. Nöjda kunder är grunden i vårt arbete och vi är stolta över att kunna bidra till att hjälpa människor få en bättre privatekonomi. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och vårt arbete fortsätter nu för att bli en ännu bättre bank.